Ihanaa kaikki joululahjat ostettu! Siis nyt mennään vasta joulukuun alkua ja näin vihmerä olen ollut! Huomenna vielä pakettiin ja jakoon. Jees, tästä hyvä mieli! Olen myös saanut joulukortit tehtyä. Ihailen heitä jotka jaksavat väkertää monta erilaista korttia, minä teen aina vuosittain vain yhtä mallia.

1107031.jpg

"korttiarmeija"

1107033.jpg

Huono kuva. Vielä minä joskus opettelen ja jaksan keskittyä tuohon kuvaamishommaan. Runona kortissa on:

Tuhat tiukua hännässään
lähti peikko, tuo joulua etsimään.
Suuri toivomus rinnassaan
kulki metsään, hämärään.

Painoi posken, lumeen pehmeään
mikä taika siitä syntyikään,
valo syttyi pimeään
tuoden lämmön sisimpään.

Tuhat tiukua hännässään
peikko, onnen hehkussaan
sai hangen kimaltamaan
löysi näin, Joulun onnenmaan.

Käsityörintamalla on ollut ehkä hiljaista, kun ei tuo aika riitä kaikkeen, vaikka kuinka haluaisi. Tavoitteena kuitenkin että työnalla oleva olisi valmis jouluaattoon mennessä. Lukenut olen kuitenkin. Nora Robertsin Angelan kosto, hyvä. Ja tänään kaupungista mukaan lähti Jude Deverauxin Herttuatar, sekin hyvä (tietää koska on lukenut sen jo ennenkin).

1107036.jpg