Nyt kiertää 7 faktaa-meemi blogistaniassa. Itse nappasin tämän Niinan näperrykset ja poikien puuhastelut blogista. Tässäpä tätä:

1. Olen tavannut mieheni jo 13-vuotiaana. Tavatessamme hän yritti hukuttaa minut ;)

2. Olen täysin syksy-ihminen. En pidä liian kuumasta (kesä), enkä taas kauheista pakkasista. Kunnon navakka viileä tuuli ja jopa syysmyrskyt saavat minut hyvälle tuulelle. Kuuntelen mielelläni sateenropinaa räystäisiin.

3.Meidän "lähipiiri" kattaa noin. 35 henkeä, ja on lisääntymään päin. Eli nämä rakkaat ihmiset on aina synttäreillä yms. juhlissa. Hulinaa riittää.

4. Olen työpaikassa, jossa on jopa toivottavaa, että oman viihtyvyyden (yöllä hereilläpysymisen) takia tuo mukanaan lukemista tai käsitöitä tms.

5. Olen jonkin sortin esteetikko. Kotona ei SAISI olla liikaa tavaraa, tästä johtuen pari kertaa vuodessa lentää ylimääräistä ja tyhjänpäiväistä roinaa pihalle...

6. En juurikaan katso televisiota, mieluummin luen kirjaa tai surffailen netissä. Minulla on vain muutama hassu sarja joita seuraan, usein kyllä saattaa mennä parikin viikkoa ennen kuin muistan katsoa uuden jakson.

7. Viihdyn hirmuisen hyvin kotona (tai kakkos kodissa eli mökillä), jos mieheni ei olisi kyläluuta, niin en varmaan lähtisi mihkään.

Kun kerran luit tämän, juuri SINUT on haastettu mukaan :D