"Kun kerran polkupyörän halusit, polje sitten!"

Tänään oli shoppingday! Eli pörräsin kaupungilla, eikä YHTÄÄN lankakerää lähtenyt matkaan! Mutta, kun ihana isäni oli minulle laittanut synttärirahaa, niin halusin ostaa jotain sellaista mikä miellyttää silmää. Minä kun olen heikkona noihin vaalean sävyisiin tavaroihin, niin tälläinen lähti mukaan...

542241.jpg

Ja kotona odottikin uusin Koti ja Keittiö lehti, mikäs sen mukavampaa nauttia teen kanssa ;)

Tähän tarjoiluhyllyyn olisi tarkoitus tehdä sellaiset pienet liinat, sen verran on isot nuo raot, ettei keksit siinä pysy ;) (Tästä siis otsikkokin...)

Vaaleista tavaroista puheen ollen -kaikkea muuta voin vastustaa paitsi kiusausta-, tälläinenkin lävikkö löytyi vähän aikaa sitten. Mies tietää jo minun äänensävystä kun sanon hänen nimensä, että nyt se on taas vailla jotain :D Yleensä vastaus on "Mitä nyt taas?" Vaikka eipähän tuo pahemmin (vielä) ole rajoitellut minun shoppailuja.

542243.jpg

Ei varmaan koskaan tule olemaan käytössä varsinaisessa tarkoituksessaan.

P.s Otsikko napattu Ruokaa Amore -kirjasta, sieltä löytyi mm. tälläisiä lausahduksia/sanontoja. (itse en ole koskaan italiaa lukenut)

Si nonnema teneva 'o cazzo, 'a chiammavamo nonno eli Jos isoäidilläni olisi kikkeli, olisimme sanoneet häntä isoisäksi

Tämä oli ihana: Anni, amori e bicchieri di vino nun se contano mai - Vuosia, rakastajia ja viinilasillisia ei sovi laskea

Kirja on muuten aikastalailla hyvä, ken romantiikasta tykkää!